PREDPISY
Tento dokument určuje všeobecné
zásady a podmienky predaja na stránke www.lacoste.sk (ďalej len „internetový
obchod“), ktorú vlastní a spravuje spoločnosť Devanlay Polska Sp. z o.o. so
sídlom vo Varšave (00-120 Varšava), ul. Złota 59, NIP číslo: 7010341947, REGON
číslo: 146127374, zapísaná v obchodnom registri vedenom Obvodným súdom pre
hlavné mesto Varšavu vo Varšave, 12. obchodné oddelenie, pod číslom KRS
0000419724, so základným imaním 13 038 100,00 PLN; e-mail: info@lacoste.sk
(ďalej len „Devanlay“)
Článok 1 - Definície
Ak nie je uvedené inak, pojmy
písané veľkými písmenami použité v tomto nariadení majú význam uvedený v tomto
nariadení, ktorým je tento dokument.
1. Devanlay
- Devanlay Polska sp. z o.o. so sídlom vo Varšave (00-120 Varšava), ul. Złota
59, NIP číslo: 7010341947, REGON číslo: 146127374, zapísaná v registri
podnikateľov vedenom Obvodným súdom pre hlavné mesto Varšavu vo Varšave, 12.
obchodné oddelenie, pod číslom KRS 0000419724, so základným imaním 13 038
100,00 PLN.
2. Pracovné
dni - dni v týždni od pondelka do piatku okrem štátnych sviatkov.
3. Doručenie
- faktický úkon, ktorý spočíva v tom, že spoločnosť Devanlay prostredníctvom
Dodávateľa dodá Zákazníkovi Tovar uvedený v objednávke.
4. Dodávateľ
- subjekt poskytujúci doručovacie služby, s ktorým Devanlay spolupracuje v
rámci Doručenia tovaru, t. j. General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. so
sídlom v Głuchowe (62-052), ul. Tęczowa 10, zapísaná v obchodnom registri
vedenom Okresným súdom Poznaň - Nowe Miasto a Wilda, 8. obchodné oddelenie
Národného súdneho registra, číslo KRS 0000005009, číslo NIP 7851561831, alebo
Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Varšava číslo
NIP: 525-000-73-13, zapísaná v registri podnikateľov vedenom Okresným súdom pre
hlavné mesto Varšava vo Varšave, číslo KRS: 0000334972 alebo INPOST PACZKOMATY
Sp. z o.o. so sídlom v Krakove, adresa sídla: ul. Wielicka 28, 30-552 Krakov,
zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Krakov-Śródmieście v
Krakove, 11. obchodné oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS
0000418380, číslo NIP 6793081395.
5. Heslo
- reťazec písmen, číslic alebo iných znakov, ktoré si zákazník zvolí počas
registrácie v Internetovom obchode s cieľom zabezpečiť prístup k účtu zákazníka
vytvorenému v Internetovom obchode.
6. Zákazník
- subjekt, s ktorým môže byť uzatvorená kúpna zmluva a/alebo ktorému môžu byť
poskytnuté elektronické služby v súlade so zákonom a týmito Pravidlami. Ak je
Zákazník fyzická osoba, musí mať minimálne 18 rokov.
7. Zákaznícky
účet - osobitný účet vytvorený spoločnosťou Devanlay pre každého zákazníka,
ktorý sa zaregistroval v internetovom obchode a uzavrel zmluvu o poskytovaní
služby vedenia zákazníckeho účtu spoločnosťou Devanlay.
8. Spotrebiteľ
- fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá vykonáva s podnikateľom právnu
činnosť, ktorá priamo nesúvisí s jeho podnikateľskou alebo profesionálnou
činnosťou uvedenou v § 221 Občianskeho zákonníka.
9. Prihlasovacie
meno - je e-mailová adresa zákazníka, ktorá predstavuje individuálne označenie
zákazníka, vytvorené zákazníkom, pozostávajúce z reťazca písmen, číslic alebo
iných znakov potrebných spolu s heslom na vytvorenie zákazníckeho účtu v
internetovom obchode.
10. InPost
Parcel Locker - zariadenie na samoobslužné vyzdvihnutie a prenos zásielok 24
(dvadsaťštyri) hodín denne, 7 (sedem) dní v týždni, prevádzkované spoločnosťou
InPost Paczkomaty sp. z o. o. so sídlom v Krakove (30-552 Krakov) ul. Wielicka
28.
11. Zásady
ochrany osobných údajov - dokument, v ktorom sú uvedené zásady, ktoré sa majú
dodržiavať vo všetkých záležitostiach týkajúcich sa spracovania a ochrany
osobných údajov v zmysle ustanovení týkajúcich sa ochrany osobných údajov,
vrátane najmä nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.
apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom
pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (Úradný vestník
Európskej únie L 119, s. 1) (ďalej len „GDPR“) a zákona o ochrane osobných
údajov z 10. mája 2018 (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“). Tieto
zásady sú v súlade aj so zákonom o poskytovaní elektronických služieb z 18.
júla 2002, a tiež so zákonom o telekomunikačnom zákone zo 16. júla 2004,
dostupné na [https://www.lacoste.sk/polityka-prywatnosci].
12. Predpisy
- tento dokument.
13. Registrácia
- faktický úkon opísaný v Predpisoch, ktorý zákazník vykoná, aby mohol využívať
všetky funkcie dostupné v internetovom obchode.
14. Obchod
Devanlay - maloobchodná predajňa prevádzkovaná spoločnosťou Devanlay. Zoznam
predajní Devanlay je k dispozícii v Internetovom obchode v záložke „Zoznam
predajní Devanlay“. V prípade objednávky s možnosťou osobného odberu je miestom
odberu takejto objednávky predajňa Devanlay, ktorú si zákazník vybral.
15. Tovar
- produkty ponúkané spoločnosťou Devanlay prostredníctvom Internetového
obchodu, ktoré môže zákazník zakúpiť na základe kúpnej zmluvy. Predmetom
transakcie sú len originálne produkty.
16. Kúpna
zmluva - znamená kúpnu zmluvu na diaľku uzatvorenú medzi zákazníkom a
spoločnosťou Devanlay na základe podmienok uvedených v týchto predpisoch.
Článok 2 - Zásady fungovania
internetového obchodu
1. Tieto
Pravidlá určujú zásady uzatvárania Kúpnej zmluvy prostredníctvom Internetového
obchodu na adrese www.lacoste.sk. Objednávky sa prijímajú prostredníctvom
webovej stránky www.lacoste.sk.
2. Výhradné
právo prevádzkovať Internetový obchod patrí spoločnosti Devanlay.
3. Všetky
práva k Internetovému obchodu, vrátane názvu Internetového obchodu, domény,
dizajnu a/alebo celkového vzhľadu webovej stránky www.lacoste.sk, ako aj všetky
typy informácií, obrázkov, značiek Lacoste a iných značiek ponúkaných v
Internetovom obchode, vrátane majetkových autorských práv a iných práv
duševného vlastníctva patria spoločnosti Devanlay. Materiály použité v
internetovom obchode, vrátane kódov alebo softvéru, sa nesmú meniť, kopírovať,
reprodukovať, publikovať, inštalovať na iný počítač, posielať poštou, prenášať,
prezentovať alebo distribuovať bez predchádzajúceho súhlasu spoločnosti
Devanlay alebo bez uvedenia ich zdroja. Všetky vyššie opísané práva na
internetový obchod sa môžu používať len stanoveným spôsobom a v súlade s Predpismi.
4. Používanie
internetového obchodu je možné pod podmienkou, že systém IKT používaný
zákazníkom spĺňa tieto minimálne technické požiadavky:
a. používa
webový prehliadač s podporou Java Scriptu: Internet Explorer (verzia 8.0 alebo
vyššia), Mozilla Firefox (verzia 22 alebo vyššia) alebo Google Chrome (verzia
27 alebo vyššia),
b. má
minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 x 768 pixelov a e-mailové konto a prístup
na internet.
5. Obrázky
prezentované v Internetovom obchode, ako aj iné formy vizualizácie a
prezentácie tovaru nezodpovedajú jeho skutočnej veľkosti, majú len informatívny
charakter.
6. Kontakt
prostredníctvom Internetového obchodu je možný 24 hodín denne, 7 dní v týždni
prostredníctvom e-mailu (info@lacoste.sk) alebo v pracovných dňoch na
telefónnom čísle (+48 222 78 15 99) v čase od 9.00 do 17.00 h. Zákazník môže
Internetový obchod kontaktovať prostredníctvom e-mailu alebo prostredníctvom
kontaktného formulára dostupného v Internetovom obchode na adrese
https://www.lacoste.sk/kontakt.
7. Objednávanie
tovaru dostupného v internetovom obchode prostredníctvom internetu je možné po
registrácii vyplnením registračného formulára, ktorý je k dispozícii v
internetovom obchode (Nákupy s registráciou), alebo poskytnutím potrebných
osobných a adresných údajov, ktoré umožnia dokončenie zmluvy (Nákupy bez
registrácie). Prezeranie sortimentu internetového obchodu nevyžaduje
registráciu.
8. Zákazníkovi
je zakázané zverejňovať nezákonný obsah a používať Internetový obchod alebo
elektronické služby poskytované spoločnosťou Devanlay spôsobom, ktorý je v
rozpore so zákonom, dobrými mravmi alebo porušuje práva tretích osôb.
9. Informácie
zverejnené v Internetovom obchode nepredstavujú ponuku spoločnosti Devanlay v
zmysle Občianskeho zákonníka, ale len výzvu pre zákazníkov na predloženie ponúk
za účelom uzatvorenia kúpnej zmluvy.
10. Odoslaním
objednávky zákazník zároveň vyhlasuje, že je plnoletý a má plnú spôsobilosť na
právne úkony (vrátane uzatvárania zmlúv).
11. Osoby,
ktoré sa registrujú v Internetovom obchode a nakupujú v ňom, poskytujú svoje
osobné údaje a súhlasia s ich spracovaním spoločnosťou Devanlay na základe
zásad uvedených v Zásadách ochrany osobných údajov. Za účelom potvrdenia
správnosti údajov poskytnutých počas registrácie v internetovom obchode dostane
zákazník e-mail so žiadosťou o potvrdenie údajov.
Článok 3 - Zákaznícky účet
1. Zákazník
si môže vytvoriť svoj Zákaznícky účet. Každý zákazník je oprávnený mať naraz
maximálne jeden zákaznícky účet. Spoločnosť Devanlay si vyhradzuje právo
vymazať viacnásobné registrácie. Na vytvorenie takéhoto zákazníckeho účtu musí
zákazník vykonať bezplatnú registráciu. Registrácia zákazníkovi umožní:
i. zadávať, upravovať alebo
vymazávať údaje vrátane doručovacích adries;
ii. zadávať
objednávky na základe údajov zadaných zákazníkom;
iii. vytvoriť
nákupný zoznam;
iv. prezerať
históriu objednávok;
v. objednať a odstúpiť
od objednaného Newslettera;
vi. používať
zľavové kódy;
vii. uskutočňovať
platby za objednávky na dobierku;
viii. používať
ďalšie funkcie sprístupnené registrovaným zákazníkom.
2. Na
registráciu je potrebné prečítať si a akceptovať Predpisy a Zásady ochrany
osobných údajov, poskytnúť osobné údaje, ako sú: meno, priezvisko, e-mailová
adresa, heslo a iné, ak je to potrebné, a súhlasiť so spracovaním osobných
údajov Internetovým obchodom, ako aj vyplniť registračný formulár Devanlay
dostupný v Internetovom obchode a odoslať vyplnený formulár e-mailom
spoločnosti Devanlay zaškrtnutím príslušného políčka vo formulári. Počas
registrácie si zákazník vytvorí individuálne heslo.
3. Po
odoslaní kompletného registračného formulára bude zákazníkovi na e-mailovú
adresu uvedenú v registračnom formulári zaslaný aktivačný odkaz. Po kliknutí na
aktivačný odkaz bude zákazník presmerovaný na prihlasovaciu stránku v
internetovom obchode. V tomto okamihu sa uzatvára zmluva o poskytovaní
elektronických služieb v rámci vedenia zákazníckeho účtu. To znamená, že
zákazník získa prístup k svojmu zákazníckemu účtu a právo na úpravu údajov
poskytnutých počas registrácie, s výnimkou práva na úpravu prihlásenia.
4. Zákaznícky
účet vytvorený v dôsledku registrácie je pre zákazníka vedený na dobu neurčitú.
Zákazník môže kedykoľvek odstúpiť od vedenia účtu v Internetovom obchode a
požadovať jeho vymazanie. Za odstúpenie od vedenia zákazníckeho účtu a jeho
vymazanie sa neúčtujú žiadne poplatky.
5. Počas
procesu registrácie môže zákazník dobrovoľne súhlasiť so spracovaním svojich
osobných údajov na marketingové účely zaškrtnutím príslušného políčka v
registračnom formulári. V takom prípade spoločnosť Devanlay uvedie účel
zhromažďovania osobných údajov zákazníka a aj príjemcov týchto údajov, ktorých
spoločnosť Devanlay pozná alebo predpokladá.
6. Súhlas
zákazníka so spracovaním jeho osobných údajov na marketingové účely
nepodmieňuje možnosť uzatvorenia zmluvy so spoločnosťou Devanlay o
elektronickom poskytovaní služby vedenia účtu zákazníka. Súhlas môže zákazník
kedykoľvek odvolať vyplnením príslušného vyhlásenia. Vyhlásenie môže byť
zaslané na adresu spoločnosti Devanlay, a to e-mailom.
7. Za
účelom vymazania zákazníckeho účtu z internetového obchodu kontaktujte
spoločnosť Devanlay telefonicky (+48 222 78 15 99) v čase od 9.00 do 17.00.
Pokyn na vymazanie zákazníckeho účtu bude prijatý na spracovanie po potvrdení,
či je osoba, ktorá žiadosť podáva, vlastníkom tohto účtu. Výmaz zákazníckeho
účtu sa uskutoční do 14 dní od podania žiadosti a znamená ukončenie zmluvy o
poskytovaní elektronických služieb so spoločnosťou zo strany zákazníka, ktorej
predmetom je vedenie zákazníckeho účtu.
8. Devanlay
je oprávnená zablokovať zákaznícky účet v prípadoch stanovených všeobecne
záväznými právnymi predpismi. Spoločnosť Devanlay je oprávnená zablokovať
zákaznícky účet aj zo závažných dôvodov, ktorými sú:
i.
porušenie
všeobecne záväzných právnych predpisov, práv tretích osôb (vrátane najmä práv k
nehmotným statkom), osobnostných práv tretích osôb alebo zásad spoločenského
spolunažívania zo strany zákazníka pri používaní Internetového obchodu;
ii. iné
opakované (najmenej dvakrát) porušenie ustanovení týchto Predpisov zo strany
zákazníka;
iii. opakované
(najmenej dvakrát) objednanie tovaru na úhradu počas odberu predmetu objednávky
zo strany zákazníka s uvedením nepravdivých adresných údajov, znemožňujúcich
zistenie adresáta;
iv. trvalé
a opakované odstúpenie zákazníka od zmluvy za podmienok uvedených v § 9 týchto
Predpisov, ak odstúpenie nie je odôvodnené nemožnosťou spoločnosti Devanlay
plniť v súlade s obsahom objednávky.
9. Zákazník
bude o zámere zablokovať zákaznícky účet informovaný na e-mailovú adresu
aktuálne registrovanú v internetovom obchode. V súlade s ustanoveniami
predchádzajúceho bodu znamená zablokovanie účtu ukončenie zmluvy so zákazníkom
o poskytovaní elektronických služieb s okamžitou platnosťou.
10. V
prípade, že dôjde k zablokovaniu zákazníckeho účtu v súlade s časťami 8 až 9
vyššie, spoločnosť Devanlay zruší všetky nevykonané objednávky zadané týmto
zákazníkom. Zrušenie sa uskutoční do 1 dňa od zablokovania zákazníckeho účtu. V
tomto prípade, ak už bola vykonaná platba za objednávku, spoločnosť Devanlay
vráti zákazníkovi celú zaplatenú sumu. Vrátenie peňazí sa uskutoční v súlade so
všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Článok 4 - Zadávanie objednávok
1. Zákazník
môže zadávať objednávky 24 hodín denne, 7 dní v týždni, avšak objednávky sa
vybavujú v pracovné dni v čase od 10.00 do 14.00 h. Objednávky prijaté počas
pracovných dní do 14.00 h sa vybavujú v ten istý deň. Objednávky prijaté počas
pracovných dní po 14.00 hod. a počas iných ako pracovných dní sa spracúvajú v
nasledujúci pracovný deň.
2. Podanie
objednávky sa považuje za zaslanie návrhu Zákazníka spoločnosti Devanlay na
uzavretie Kúpnej zmluvy na tovar opísaný v objednávke.
3. Podanie
objednávky registráciou (Nákup s registráciou) znamená, že zákazník podá
objednávku po prihlásení sa do Internetového obchodu pridaním tovaru do košíka
a uvedením spôsobu platby a doručenia a údajov potrebných na vystavenie faktúry
s DPH, ak o ňu zákazník požiadal, a tiež prípadných poznámok k objednávke
týkajúcich sa adresy doručenia. Ak zákazník neuvedie všetky požadované údaje,
objednávku nebude možné uskutočniť. Pred uskutočnením objednávky bude zákazník
informovaný o celkovej cene za vybraný tovar, doručenie, a tiež o prípadných
dodatočných nákladoch, ktoré je zákazník povinný vynaložiť na základe kúpnej
zmluvy. V prípade nákupu s registráciou získa zákazník prístup aj k ďalším
možnostiam, ako sú: história objednávok, možnosť skontrolovať, v akej fáze je
posledná objednávka, zapamätanie si dodacích adries, možnosť získať aktuálne
informácie o produktoch z internetového obchodu. V prípade doručenia do
schránky na balíky InPost alebo do predajne Devanlay musí zákazník uviesť aj
číslo mobilného telefónu alebo e-mailovú adresu, na ktorú mu budú zaslané
informácie o možnosti vyzdvihnutia tovaru.
4. Podanie
objednávky bez registrácie (Nákup bez registrácie) znamená, že zákazník podá
objednávku pridaním tovaru do košíka a zaškrtne možnosť „Objednať“, pričom
uvedie spôsob platby, doručenie a ďalšie údaje potrebné na uzavretie zmluvy,
ako napríklad: meno, dátum narodenia, pohlavie, telefónne číslo, adresu,
e-mail, údaje potrebné na vystavenie faktúry DPH, ak bola takáto požiadavka
vznesená, ako aj prípadné poznámky k objednávke týkajúce sa adresy doručenia.
Ak zákazník neuvedie všetky požadované údaje, objednávku nebude možné
uskutočniť. V prípade nákupu bez registrácie je zákazník povinný prečítať si a
akceptovať Pravidlá internetového obchodu a súhlasiť so spracovaním svojich
osobných údajov. Po uskutočnení objednávky zašle spoločnosť Devanlay potvrdenie
objednávky na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom. V prípade doručenia do
schránky na balíky InPost alebo do predajne Devanlay musí zákazník uviesť aj
číslo mobilného telefónu alebo e-mailovú adresu, na ktorú mu budú zaslané
informácie o možnosti vyzdvihnutia tovaru.
5. Proces
objednávky sa skončí pre nákupy s registráciou aj pre nákupy bez registrácie po
výbere možnosti „Potvrdiť objednávku a zaplatiť“. Tento úkon potvrdzuje zadanie
objednávky.
6. Následne
zákazník dostane na svoju e-mailovú adresu, ktorú predtým uviedol v
registračnom formulári v internetovom obchode (Nákupy s registráciou) alebo pri
zadávaní objednávky (Nákupy bez registrácie), potvrdenie o prijatí objednávky
na spracovanie spolu s odkazom na aktuálne Predpisy, ktoré určujú podmienky a
zásady kúpnej zmluvy a sú jej neoddeliteľnou súčasťou, a potom
individualizované číslo objednávky („Kód objednávky“), ktorého poskytnutie
umožňuje okrem iného určiť stav objednávky. Informácia o prijatí objednávky na
spracovanie neznamená prijatie objednávky spoločnosťou Devanlay, ide len o
potvrdenie, že spoločnosť Devanlay prijala objednávku zákazníka. Následne
spoločnosť Devanlay potrebuje primeraný čas na spracovanie objednávky a prípravu
tovaru na expedíciu. Zákazník dostane od spoločnosti Devanlay e-mail, ktorý
obsahuje informáciu o prijatí objednávky spolu s údajmi o odoslaní („Potvrdenie
o odoslaní“), čo predstavuje vyhlásenie spoločnosti Devanlay o prijatí ponuky
uvedenej v článku 4 ods. 3 a 4 vyššie. Po prijatí potvrdenia o zásielke
zákazníkom je uzatvorená kúpna zmluva. V prípade vyzdvihnutia tovaru v predajni
Devanlay dostane zákazník v Potvrdení o zásielke aj jednorazový objednávkový
kód, ktorý mu umožní vyzdvihnúť si tovar v predajni Devanlay. Prenos
objednávkového kódu zákazníkom na tretiu osobu sa rovná súhlasu zákazníka s
odovzdaním objednávky v obchode Devanlay osobe, ktorá má kód. V takom prípade
sú spoločnosť Devanlay a subjekty prevádzkujúce predajne Devanlay oprávnené vydať
tovar osobám, ktoré poskytli údaje umožňujúce prevzatie tovaru v predajni
Devanlay. Kúpna zmluva týkajúca sa kúpy daného tovaru má časový charakter a
trvá po dobu vybavenia objednávky. Miestom plnenia súvisiaceho s kúpou tovaru v
Internetovom obchode je adresa doručenia uvedená zákazníkom.
7. V
prípade nákupov s registráciou a nákupov bez registrácie môže zákazník súhlasiť
so zasielaním faktúr v elektronickej forme. Faktúry budú zasielané na e-mailovú
adresu uvedenú v zákazníckom účte alebo uvedenú v procese zadávania objednávky
pre nákupy bez registrácie. Ak zákazník odmietne prijímať faktúry elektronicky,
faktúry sa budú zasielať tradičnou formou, t. j. v papierovej forme spolu s
objednávkou.
8. Platobný
príkaz je potrebné vyplniť ihneď po zadaní objednávky. V prípade neprijatia
platby na účet spoločnosti Devanlay alebo na účet sprostredkovateľských
subjektov (služba PayU) sa objednávka nepovažuje za správne zadanú, zmluva sa
neuzatvára a objednávka sa nevykoná. V takom prípade je možné objednávku zadať
znova.
9. Po
kliknutí na tlačidlo „Potvrdiť objednávku a zaplatiť“ si zákazník vyberie jeden
z aktuálne dostupných spôsobov platby, ktoré nájde na webovej stránke
lacoste.sk v záložke „Spôsoby platby“ a ktoré sú viditeľné počas zadávania
objednávky:
i. prostredníctvom služby PayU,
ii. prostredníctvom kreditnej
karty,
platba na dobierku, pričom táto
možnosť je dostupná len pre nákupy s registráciou.
10. Spoločnosť
Devanlay si vyhradzuje právo obmedziť spôsoby doručenia a spôsoby platby vo
vzťahu k zákazníkovi, ktorý:
i. najmenej trikrát nevyzdvihol
predmet objednávky doručený prostredníctvom Poľskej pošty, platba na dobierku,
do 14 dní odo dňa doručenia na príslušnú poštu Poľskej pošty;
ii. má viac ako dve objednávky
čakajúce na vyzdvihnutie na uvedenej pošte Poľskej pošty, v schránke na balíky
InPost alebo prostredníctvom kuriéra;
iii. aspoň trikrát nevyzdvihne
predmet objednávky doručený do vybraného obchodu Devanlay;
iv. má viac ako dve objednávky
čakajúce na vyzdvihnutie vo vybranej predajni Devanlay.
11. V
prípade nákupu s registráciou aj nákupu bez registrácie spoločnosť Devanlay pri
uzatvorení kúpnej zmluvy potvrdí zákazníkovi svoje obchodné podmienky zaslaním
na e-mailovú adresu zákazníka uvedenú zákazníkom pri registrácii (nákup s
registráciou) alebo pri zadaní objednávky (nákup bez registrácie).
12. V
ktorejkoľvek fáze zadávania objednávky, až do uskutočnenia platby, je možné
objednávku zrušiť preskočením ďalších krokov a opustením podstránky používanej
na zadávanie objednávok. Objednávka, ktorú zákazník nedokončí, sa nespracuje.
13. Objednávka
zákazníka je tiež zaznamenaná a uložená systémom Devanlay. Účtovné doklady
potvrdzujúce kúpnu zmluvu uzatvorenú prostredníctvom našej služby sa uchovávajú
5 rokov.
14. Spoločnosť
Devanlay môže kontaktovať zákazníka na e-mailovej adrese alebo telefónnom čísle
uvedenom zákazníkom s cieľom objasniť pochybnosti, potvrdiť objednávku alebo v
iných záležitostiach súvisiacich so spracovaním objednávky.
Článok 5 - Platby
1. Ceny
tovaru dostupného v internetovom obchode sú uvedené v PLN a zahŕňajú DPH. Ceny
nezahŕňajú informácie o dodatočných nákladoch (napr. náklady na doručenie a
iné), ktoré vzniknú zákazníkovi v súvislosti s kúpnou zmluvou. Pri výbere
spôsobu doručenia bude zákazník informovaný o dodatočných nákladoch do času
odoslania objednávky, pričom platí článok 6 ods. 14. Cena akéhokoľvek tovaru je
záväzná v čase podania objednávky zákazníkom.
2. V
prípade nákupu s registráciou zákazník vykoná platbu výberom jednej z aktuálne
dostupných možností platby, ktoré sú uvedené na webovej stránke lacoste.sk v záložke
„Spôsoby platby“ a viditeľné pri zadávaní objednávky:
a. platba
pri prevzatí tovaru - po doručení poľskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou
- v hotovosti (len na území Poľska). V tomto prípade sa spracovanie objednávky
začína po prijatí potvrdenia o prijatí objednávky zákazníkom v Internetovom
obchode;
b. pred
prevzatím tovaru (platba vopred - len na území Poľska), prostredníctvom jedného
z elektronických platobných systémov akceptovaných v danom čase spoločnosťou
Devanlay, v prípade prevzatia tovaru, v schránke na balíky InPost alebo výberu
doručenia tovaru na uvedenú adresu prostredníctvom Poľskej pošty alebo
kuriérskej spoločnosti.
Zákazník nemôže zaplatiť za
časť objednávky vopred a za časť objednávky pri dodaní.
Zákazník je vždy informovaný na
webovej stránke lacoste.sk, ktorá možnosť platby je aktuálne k dispozícii.
3. V
prípade nákupu bez registrácie môže zákazník zaplatiť len pred prevzatím tovaru
- bankovým prevodom alebo kreditnou kartou, ktorú Devanlay uvedie vždy na
webovej stránke lacoste.sk, a to prostredníctvom niektorého z elektronických
platobných systémov, ktoré Devanlay v danom čase akceptuje. V takom prípade
bude objednávka spracovaná po tom, ako spoločnosť Devanlay dostane potvrdenie o
správnom vykonaní platby od subjektu vykonávajúceho platbu.
4. Spoločnosť
Devanlay akceptuje platobný systém PayU prevádzkovaný spoločnosťou PayU SA so
sídlom v Poznani, 60-166 Poznaň, na ul. Grunwaldzka 186, národnou platobnou
inštitúciou, nad ktorou vykonáva dohľad Úrad pre finančný dohľad, zapísanou v
registri platobných služieb pod číslom IP1/2012, zapísanou v registri
podnikateľov vedenom Okresným súdom v Poznani - Nowe Miasto a Wilda v Poznani,
8. obchodné oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS 0000274399, so
základným imaním vo výške 4 944 000 PLN, splateným v plnej výške, s daňovým
identifikačným číslom NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444 (začne po tom, ako
spoločnosť Devanlay zašle zákazníkovi potvrdenie o prijatí objednávky a po tom,
ako spoločnosť Devanlay dostane informáciu zo systému PayU o platbe vykonanej
zákazníkom).
5. Devanlay
si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru, na zavedenie a zrušenie akcií, na
zavedenie nového tovaru, a tiež na zmeny v sortimente tovaru. Všetky objednávky
uskutočnené pred dátumom zavedenia vyššie uvedených zmien budú realizované
podľa doterajších zásad.
6. Akcie
v Internetovom obchode nie je možné navzájom kombinovať, pokiaľ ustanovenia
akcie neustanovujú inak.
7. Iba
v prípade nákupu s registráciou môže zákazník použiť zľavový kód získaný z
Internetového obchodu alebo od iného subjektu, ktorý si zakúpil zľavové kódy
oprávňujúce jeho zákazníkov na získanie zľavy z Internetového obchodu. Zľavové
kódy majú dobu platnosti, počas ktorej môže zákazník využiť ponúkanú zľavu.
Zľavový kód nie je možné kombinovať s iným zľavovým kódom a inými akciami,
pokiaľ nie je v pravidlách danej akcie uvedené inak. Po uplynutí platnosti
zľavového kódu nie je možné zľavový kód použiť.
Článok 6 - Termíny spracovania
a doručenia
1. Objednávky
sa vykonajú za predpokladu, že internetový obchod prijme platbu, a to na
základe výberu možnosti platby na dobierku. Zákazník môže využiť nasledujúce
možnosti doručenia výberom jednej z aktuálne dostupných možností, ktoré sú
uvedené na webovej stránke lacoste.sk:
a. adresu
uvedenú zákazníkom v registračnom formulári (Nákupy s registráciou) alebo
adresu uvedenú pri zadávaní objednávky (Nákupy bez registrácie)
b. schránka
na balíky InPost na území Poľskej republiky
c. predajňa
Devanlay.
O možnostiach dodania tovaru
bude zákazník informovaný vždy na webovej stránke lacoste.sk.
2. Tovar
je možné doručiť len na územie Poľskej republiky.
3. Tovar
predávaný v internetovom obchode je tovar, ktorý je k dispozícii.
4. Vo
výnimočných situáciách, napr. keď si veľa zákazníkov v rovnakom čase objedná
ten istý tovar, sa môže stať, že tovar nebude dostupný. V takejto situácii bude
zákazník informovaný o nemožnosti realizovať objednávku, a teda nedôjde k
uzavretiu Kúpnej zmluvy. Spoločnosť Devanlay vráti zákazníkovi všetky platby
prijaté od zákazníka v súlade s právnymi predpismi v súvislosti s konkrétnou
Kúpnou zmluvou, ktorá nebola uzavretá.
5. V
prípade nedostatku konkrétneho tovaru na sklade alebo nemožnosti vybaviť
objednávku z iného dôvodu bude zákazník informovaný e-mailom alebo telefonicky
o problémoch s vybavovaním objednávky a možných riešeniach. Ak sa ukáže, že
objednávku nie je možné zrealizovať, Kúpna zmluva sa neuzatvára. V takejto
situácii spoločnosť Devanlay vráti zákazníkovi všetky platby prijaté od
zákazníka v súlade s právnymi predpismi v súvislosti s konkrétnou Kúpnou
zmluvou, ktorá nebola uzavretá.
6. Tovar,
ktorý je predmetom kúpnej zmluvy, musí byť dodaný bez vád.
7. Spracovanie
objednávky sa začína okamihom uvedeným v článku 5 bode 2, resp. 3.
8. Pri
zadávaní objednávky bude zákazník e-mailom informovaný o počte pracovných dní
potrebných na doručenie a spracovanie objednávky.
9. Tovar
bude dodaný do 1 až 4 pracovných dní od potvrdenia o odoslaní.
10. Spoločnosť
Devanlay je povinná dodať prostredníctvom dodávateľa tovar objednaný
zákazníkom, a to podľa výberu zákazníka z aktuálne dostupných možností:
a. na
adresu uvedenú v registračnom formulári (Nákup s registráciou) alebo
b. na
adresu uvedenú pri zadávaní objednávky (Nákupy bez registrácie) alebo
c. do
schránky na balíky Inpost alebo
d. do
obchodu Devanlay.
Zákazník je povinný uviesť
správnu (aktuálnu) a presnú adresu, na ktorú má byť tovar doručený, a tiež
telefónne číslo, na ktorom ho možno kontaktovať v prípade vyzdvihnutia tovaru.
Ak zákazník uvedie nesprávnu alebo nepresnú adresu, spoločnosť Devanlay v
najširšom možnom rozsahu povolenom zákonom nezodpovedá za nedoručenie alebo
oneskorené doručenie tovaru, ak sa z vyššie uvedeného dôvodu napriek náležitej
starostlivosti spoločnosti Devanlay a kuriérskej spoločnosti ukáže, že tovar
nie je možné doručiť alebo doručiť včas. Na to, aby si zákazník alebo tretia
osoba mohla tovar vyzdvihnúť v predajni Devanlay, musí zamestnancovi predajne
Devanlay poskytnúť kód objednávky, svoje meno a priezvisko alebo e-mailovú
adresu, z ktorej bola objednávka uskutočnená, zaslanú v potvrdení o odoslaní
zásielky. V prípade odôvodnených pochybností môže byť zákazník alebo tretia
osoba požiadaná o predloženie dokladu totožnosti. Zákazník alebo tretia osoba,
ktorá preberá tovar, potvrdenie o prevzatí podpíše.
11. V
deň odoslania tovaru bude zákazník o tejto skutočnosti informovaný e-mailom.
12. Zákazník
je povinný dodaný tovar včas a spôsobom akceptovaným pre takéto zásielky
skontrolovať za prítomnosti zamestnanca dodávateľa. V prípade zistenia vady
alebo poškodenia zásielky je Zákazník oprávnený požadovať od zamestnanca
dodávateľa spísanie riadneho protokolu.
13. Spoločnosť
Devanlay priloží ku každej zásielke potvrdenie o zaplatení ako doklad o
zaplatení. Na žiadosť zákazníka a po poskytnutí potrebných údajov vystaví
spoločnosť Devanlay faktúru s DPH a priloží ju k zásielke, pričom sa riadi
článkom 4 bod 7 týchto Predpisov. Spoločnosť Devanlay nezodpovedá za
poskytnutie nesprávnych údajov zákazníka.
14. Náklady
na dodanie tovaru znáša zákazník, ak hodnota objednávky nepresiahne 400 PLN a
je pripočítaná k hodnote objednávky zákazníka. Tieto náklady sú zákazníkovi
oznámené pred zadaním objednávky. Na webovej stránke lacoste.sk sa môžu z času
na čas objaviť informácie alebo akcie, ktoré náklady na doručenie upravujú inak
ako tieto Predpisy a v takejto situácii je zákazník viazaný aktuálnym oznámením
na webovej stránke.
15. V
súvislosti s vybavovaním objednávky sa na e-mailovú adresu zákazníka zasiela
správa o aktuálnom priebehu zadávania a vybavovania objednávky (stav
objednávky). V rámci tejto správy môže spoločnosť Devanlay zaslať informácie o
neukončenej objednávke a po dokončení objednávky spoločnosť Devanlay zašle
zákazníkovi poďakovanie za využitie ponuky spoločnosti Devanlay.
16. V
prípade schránky na balíky InPost má zákazník 2 dni na vyzdvihnutie tovaru a v
prípade vyzdvihnutia v predajni Devanlay je táto lehota 7 dní.
Článok 7 - Záruka
1. Tovar
musí byť bez fyzických a právnych vád a spoločnosť Devanlay zodpovedá
zákazníkovi, ak má tovar vady (záruka).
2. Ak
má tovar vady, zákazník má právo na:
a) podať
vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, pokiaľ spoločnosť
Devanlay bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre zákazníka nevymení vadný
tovar za tovar bez vady alebo vadu neodstráni. Toto obmedzenie neplatí, ak
tovar už bol spoločnosťou Devanlay vymenený alebo opravený alebo ak spoločnosť
Devanlay nesplnila povinnosť vymeniť tovar za tovar bez vád alebo odstrániť
vady. Zákazník môže namiesto odstránenia vady navrhnutého spoločnosťou Devanlay
požadovať výmenu tovaru za tovar bez vady alebo požadovať odstránenie vady
namiesto výmeny tovaru, pokiaľ nie je možné uviesť tovar do súladu so zmluvou
spôsobom zvoleným zákazníkom alebo by si to vyžadovalo neprimerané náklady v
porovnaní so spôsobom navrhnutým spoločnosťou Devanlay. Pri posudzovaní
neprimeraných nákladov sa berie do úvahy hodnota tovaru bez vady, druh a
závažnosť zistenej vady, ako aj nepríjemnosti, ktorým by bol zákazník vystavený
pri inom spôsobe uspokojenia.
b) požadovať
výmenu vadného tovaru za bezchybný tovar alebo odstránenie vady. Devanlay je
povinná vymeniť vadný tovar za tovar bez vady alebo odstrániť vadu v primeranej
lehote bez zbytočných ťažkostí pre zákazníka. Devanlay môže odmietnuť vyhovieť
požiadavke zákazníka, ak uvedenie vadného tovaru do súladu s Kúpnou zmluvou
spôsobom zvoleným zákazníkom nie je možné alebo by si v porovnaní s iným možným
spôsobom uvedenia tovaru do súladu s Kúpnou zmluvou vyžadovalo neprimerané
náklady. Náklady na opravu alebo výmenu znáša spoločnosť Devanlay.
3. Zákazník,
ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný doručiť chybný tovar na adresu
spoločnosti Devanlay. V prípade, že zákazník je spotrebiteľom, náklady na
doručenie hradí spoločnosť Devanlay.
4. Spoločnosť
Devanlay nesie zodpovednosť zo záruky, ak sa fyzická vada prejaví do dvoch
rokov od dodania tovaru zákazníkovi. Nárok na odstránenie vady alebo výmenu
tovaru za tovar bez vady zaniká uplynutím jedného roka, táto lehota však nemôže
skončiť skôr ako lehota uvedená v prvej vete. V tejto lehote môže zákazník
odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo urobiť vyhlásenie o znížení ceny z dôvodu vady
tovaru. Ak zákazník požadoval výmenu tovaru za tovar bez vady alebo odstránenie
vady, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo na podanie vyhlásenia o
znížení ceny začína plynúť okamihom neúčinného uplynutia lehoty na výmenu
tovaru alebo na odstránenie vady.
5. Ak
má zakúpený tovar vadu, môže zákazník, ktorý je spotrebiteľom, uplatniť
reklamáciu podľa Občianskeho zákonníka (§ 556 a nasl. zákona z 23. apríla 1964
Občiansky zákonník (Zbierka zákonov z roku 1964, č. 16, položka 93, v znení
neskorších predpisov). Reklamáciu možno uplatniť v rámci záruky za vady.
Spotrebitelia majú právo na bezplatnú opravu alebo výmenu, zníženie ceny alebo
vrátenie výrobku v prípade ich vady. Tieto práva sa vzťahujú na vady, ktoré sa
vyskytli do 2 rokov odo dňa dodania tovaru. Nie je potrebné predložiť doklad o
kúpe. V uvedenej lehote môže spotrebiteľ namiesto odstránenia vady navrhnutého
spoločnosťou Devanlay požadovať výmenu veci za vec bez vady (ak je k
dispozícii) alebo namiesto výmeny veci požadovať odstránenie vady, pokiaľ
uvedenie veci do súladu s kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným spotrebiteľom nie je
nemožné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady v porovnaní so spôsobom
navrhnutým spoločnosťou Devanlay. Pri posudzovaní neprimeraných nákladov sa
berie do úvahy hodnota tovaru bez vady, druh a závažnosť zistenej vady, ako aj
nepríjemnosti, ktorým by bol spotrebiteľ vystavený pri inom spôsobe
uspokojenia. Spoločnosť Devanlay sťažnosť posúdi do 14 dní. Na podanie
reklamácie si spotrebiteľ objedná kuriéra, ktorý od neho balík prevezme.
Zaplatená suma sa v prípade poškodenia alebo vady tovaru, ak skutočne existuje,
vracia v plnej výške vrátane nákladov na doručenie výrobku a nákladov na
prepravu tohto výrobku do Devanlay (ak ide o spôsob dopravy dostupný na webovej
stránke lacoste.sk). Vrátenie vykonáme rovnakým spôsobom platby, aký si
spotrebiteľ zvolil pri platbe za výrobok, pokiaľ spotrebiteľ výslovne neoznačil
iný spôsob vrátenia a pokiaľ je to technicky možné, ktorý spotrebiteľovi
nevyvolá žiadne dodatočné náklady.
Článok 8 - Reklamačný postup
1. Všetky
sťažnosti týkajúce sa tovaru, ale aj priebehu vybavovania objednávky zákazníka
a prípadných problémov s prevzatím zásielky na vrátenie sa zasielajú e-mailom
na adresu info@lacoste.sk.
2. V
prípade reklamácie poštou je potrebné uviesť dôvody reklamácie, opísať problém
a informácie potrebné na identifikáciu objednávky a zaslať ju späť na túto
adresu: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o. so sídlom vo Varšave (02-273
Varšava), ul. Muszkieterów 15C C1-C2.
3. V
prípade reklamácie zašle zákazník chybný tovar spoločnosti Devanlay. Spoločnosť
Devanlay nestanovuje možnosť uplatnenia reklamácie odovzdaním Tovaru v predajni
Devanlay.
4. Devanlay je povinná informovať zákazníka
o svojom stanovisku k reklamácii na tovar alebo plnenie Kúpnej zmluvy do 14 dní
odo dňa doručenia reklamácie zákazníka.
5. Reklamáciu
môže zákazník podať aj v súvislosti s využívaním bezplatných služieb
poskytovaných spoločnosťou Devanlay elektronicky. Zákazník môže zaslať
reklamáciu v elektronickej podobe na adresu info@lacoste.sk. Sťažnosť musí
obsahovať popis problému. Spoločnosť Devanlay by mala na sťažnosť odpovedať
bezodkladne, najneskôr však do 14 dní.
Článok 9 - Právo na odstúpenie
od zmluvy
A. Zákonné
právo na odstúpenie od zmluvy
1. Zákazník,
ktorý je spotrebiteľom, má právo bez uvedenia dôvodu odstúpiť od Kúpnej zmluvy
do 14 dní odo dňa, keď sa dostal do fyzického držania tovaru alebo keď sa do
fyzického držania tovaru dostala tretia osoba, ktorá nie je kuriérom a ktorú
uviedol.
2. Odstúpením
od Kúpnej zmluvy sa rozumie, že sa na Kúpnu zmluvu hľadí, akoby nikdy nebola
uzavretá.
3. Ak
zákazník, ktorý je spotrebiteľom, urobí vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy
pred prijatím ponuky zákazníka spoločnosťou Devanlay, ponuka prestáva byť
záväzná.
4. Na
uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy musí zákazník informovať spoločnosť
Devanlay o svojom rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením
(napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom). Spoločnosť Devanlay
neposkytuje možnosť uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy doručením tovaru
alebo vyhlásenia do predajne Devanlay.
5. Zákazník
môže vyplniť a odoslať online formulár na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, ktorý je
dostupný na adrese: lacoste.sk alebo pri každej objednávke v zákazníckom účte.
Ak zákazník využije túto možnosť, potvrdenie o prijatí informácie o odstúpení
od Predajnej zmluvy mu bude bezodkladne zaslané e-mailom. Zákazník môže
e-mailom zaslať aj akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie.
6. Na
zachovanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak zákazník zašle informáciu o
uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od
zmluvy.
7. Devanlay
je povinná bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia o
odstúpení od kúpnej zmluvy, vrátiť zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, všetky
ním uhradené platby vrátane nákladov na dodanie tovaru zákazníkovi, s
prihliadnutím na ust. 8 vyššie. Spoločnosť Devanlay môže zadržať vrátenie súm
zaplatených zo strany zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, až do okamihu prijatia
vrátenia tovaru alebo doručenia dokladu o odoslaní tovaru zo strany zákazníka,
ktorý je spotrebiteľom, v závislosti od toho, ktorá udalosť nastane skôr.
8. Zákazník,
ktorý je spotrebiteľom, je povinný vrátiť tovar spoločnosti Devanlay
bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa urobenia vyhlásenia o odstúpení
od Kúpnej zmluvy. Na dodržanie tejto lehoty postačuje zaslať tovar na adresu
spoločnosti Devanlay pred uplynutím tejto lehoty.
9. Zákazník
zodpovedá za každé zníženie hodnoty tovaru v dôsledku používania tovaru nad
rámec toho, čo je nevyhnutné na určenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
10. Spoločnosť
Devanlay vráti platbu rovnakým spôsobom, aký použil zákazník, ktorý je
spotrebiteľom, v pôvodnej transakcii, pokiaľ sa zákazník výslovne nedohodol na
inom spôsobe vrátenia, ktorý pre zákazníka nepredstavuje žiadne náklady.
Spoločnosť Devanlay v žiadnom prípade nenesie žiadne náklady na vrátenie,
pričom v takom prípade nie je povinná uhradiť bankové poplatky, ktoré zákazník,
ktorý je spotrebiteľom, zaplatil pri pôvodnej platbe. V prípade platby na
dobierku spoločnosť Devanlay vráti peniaze na účet uvedený zákazníkom. Ak je
bankový účet zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, vedený v určitej mene a platba
a vrátenie sú vykonané v inej mene, spoločnosť Devanlay nezodpovedá za žiadne
straty vzniknuté v súvislosti s operáciou konverzie meny vykonanou bankou
zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, pokiaľ ide o vrátenú sumu.
11. Právo
na odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa nevzťahuje na zákazníka, ktorý je
spotrebiteľom, pokiaľ ide o zmluvy, v ktorých sa tovar dodáva v uzavretých
obaloch, ktoré nie je možné po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia
alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po dodaní.
B. Zmluvné
právo na odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru
1. Okrem
práva spotrebiteľa odstúpiť od Kúpnej zmluvy opísaného v bode A vyššie má
zákazník (bez ohľadu na to, či je spotrebiteľom alebo nie) právo odstúpiť od
zmluvy v lehote 14 dní od potvrdenia zásielky spoločnosťou Devanlay. Na tento
účel je potrebné vyplniť a odoslať formulár na odstúpenie od Kúpnej zmluvy
online, v papierovej podobe je priložený ku každej objednávke. Vrátenie tovaru
spolu s vyplneným formulárom v papierovej podobe vykoná zákazník:
a. prostredníctvom
kuriéra na adresu Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o. so sídlom vo Varšave
(02-273 Varšava), ul. Muszkieterów 15C hall C1-C2;
b. v každom obchode Devanlay
pôsobiacom na území Poľska v prípade objednávok z Poľska, s výnimkou
outletových predajní.
2. Zmluvné
právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa vzťahuje len na tovar, ktorý je vrátený
v rovnakom nepoškodenom stave. Spoločnosť Devanlay si vyhradzuje právo
odmietnuť prijatie vrátenia výrobkov zaslaných alebo odovzdaných po uplynutí
lehoty na vrátenie tovaru, ktorý nie je v rovnakom stave, v akom bol prijatý. V
takejto situácii sa nevracia žiadna suma.
3. V
prípade zmluvného odstúpenia od tejto kúpnej zmluvy spoločnosť Devanlay vráti
zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijala, pričom použije rovnaký spôsob
platby, aký si zvolila pri platbe za tovar, pokiaľ sa výslovne nedohodla na
inom spôsobe vrátenia peňazí, ktorý zákazníkovi nevyvolá žiadne dodatočné
náklady.
4. V
prípade zmluvného odstúpenia od tejto Kúpnej zmluvy a výberu bezplatného
spôsobu vrátenia tovaru sa vrátenie peňazí uskutoční bez zbytočného odkladu a v
každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia vráteného tovaru
spoločnosťou Devanlay od zákazníka.
Článok 10 - Bezplatné
elektronické služby
1. Spoločnosť
Devanlay poskytuje 24 hodín denne, 7 dní v týždni tieto bezplatné elektronické
služby:
a. Newsletter
b. Účet
zákazníka uvedený v článku 3 Predpisov;
c. Kontaktný
formulár,
d. Push.
2. Spoločnosť
Devanlay si vyhradzuje právo na výber a zmenu formy, typu, spôsobu a času
prístupu k vybraným službám. Zákazník bude informovaný spôsobom zodpovedajúcim
zmene Predpisov.
3. Vďaka
službe Newsletter bude zákazník prostredníctvom e-mailu alebo SMS dostávať
informácie o nových službách alebo produktoch ponúkaných spoločnosťou Devanlay.
Newsletter bude spoločnosť Devanlay zasielať tým zákazníkom, ktorí si ho
predplatili.
4. Na
aktiváciu služby Newsletter počas registrácie zákazník zaškrtne príslušné
políčko v registračnom formulári, aby sa prihlásil na odber služby Newsletter.
Služba Newsletter môže byť
aktivovaná aj vtedy, ak zákazník zadá svoju e-mailovú adresu prostredníctvom
formulára žiadosti, ktorý je k dispozícii na webovej stránke internetového
obchodu. Po odoslaní vyplneného prihlasovacieho formulára dostane zákazník od
spoločnosti Devanlay potvrdenie vo forme e-mailu na adresu uvedenú vo
formulári.
Týmto okamihom je uzavretá
zmluva o poskytovaní služby Newsletter elektronickými prostriedkami
5. Odber
Newslettera je dobrovoľný a bezplatný. Služba Newsletter sa poskytuje na dobu neurčitú.
Zákazník môže kedykoľvek odstúpiť od služby Newsletter. Za účelom odhlásenia sa
z odberu môže zákazník podľa vlastného uváženia kliknúť na odkaz uvedený v
e-maile zaslanom v rámci služby Newsletter alebo aktivovaním príslušného poľa v
zákazníckom účte.
6. Newsletter
musí obsahovať najmä: informácie o odosielateľovi, vyplnené pole „predmet“ s
uvedením obsahu zásielky a informácie o možnosti a spôsobe odstúpenia od
bezplatnej služby Newsletter.
7. Služba
Kontaktný formulár poskytuje zákazníkovi možnosť zasielať spoločnosti Devanlay
správy prostredníctvom formulára dostupného na webovej stránke internetového
obchodu.
8. Zákazník
má právo kedykoľvek sa odhlásiť zo služby Kontaktný formulár zaslaním správy
spoločnosti Devanlay.
9. Spoločnosť
Devanlay môže používateľom webových stránok lacoste.sk prezentovať informácie a
ponuky spoločnosti Devanlay (Push) na základe ich záujmov. Tieto individuálne
ponuky tovaru sa zasielajú bez ohľadu na to, či sa zákazník zaregistroval na
odber noviniek alebo nie. Na výber individuálnych návrhov tovaru Devanlay
využíva najmä údaje o aktuálnych nákupoch a údaje o záujmoch, na základe
ktorých boli určené záujmy zákazníka o konkrétny tovar s prihliadnutím na ním
uvedené záujmy a preferencie a jeho profilové údaje. Ak zákazník odmietne
dostávať od nás individuálne ponuky na tovar, môže túto službu kedykoľvek
deaktivovať:
a. V prípade, že zákazník odmietne
dostávať od spoločnosti Devanlay individuálne ponuky tovaru prostredníctvom
e-mailu, môže kedykoľvek odstúpiť od tejto služby akoukoľvek formou, napr.
prostredníctvom e-mailu, bez toho, aby mu vznikli náklady nad rámec nákladov na
poskytovanie informácií podľa základných taríf (napr. náklady na internetové
pripojenie, poštovné). Samozrejme, v každom e-maile je uvedený odkaz na
zrušenie.
b. V prípade, že zákazník odmietne
prijímať jednotlivé návrhy tovaru od spoločnosti Devanlay prostredníctvom
služby Push, môže kedykoľvek napísať spoločnosti Devanlay na adresu Devanlay
Polska sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120 Varšava alebo na info@lacoste.sk so
žiadosťou o deaktiváciu tejto funkcie, ktorá bude vykonaná bez zbytočného
odkladu.
10. V
prípade, že zákazník svojím konaním poškodí spoločnosť Devanlay alebo iných
zákazníkov, poruší právne predpisy alebo ustanovenia týchto Predpisov, má
spoločnosť Devanlay právo zablokovať prístup ku všetkým vyššie uvedeným
bezplatným elektronickým službám. Zablokovanie bezplatných služieb z vyššie
uvedených dôvodov trvá po dobu nevyhnutnú na vyriešenie problému, ktorý je
dôvodom zablokovania prístupu. Spoločnosť Devanlay informuje zákazníka o zablokovaní
bezplatných služieb prostredníctvom e-mailu, ktorý zákazník uviedol v
registračnom formulári.
Článok 11 - Zodpovednosť
zákazníka
1. Obsah
zverejnený zákazníkom nesmie vyjadrovať názory spoločnosti Devanlay a nesmie
byť stotožňovaný s jej podnikaním. Pri zverejňovaní obsahu sa spoločnosť
Devanlay chápe len ako subjekt poskytujúci príslušné zdroje IKT. Spoločnosť
Devanlay sa nesmie stotožňovať s poskytovateľom obsahu.
2. Zákazník
vyhlasuje, že:
a. je
oprávnený používať autorské práva, práva duševného vlastníctva a/alebo
súvisiace práva k - resp. dielam, predmetom priemyselného vlastníctva (napr.
ochranným známkam) a/alebo predmetom súvisiacich práv, ktoré tvoria obsah
zákazníka;
b. osobné
údaje, obrazové informácie a informácie týkajúce sa tretích osôb boli
sprístupnené v rámci služieb uvedených v článku 10 zákonne, dobrovoľne a so
súhlasom dotknutých osôb;
c. súhlasí
s prístupom k obsahu sprístupnenému iným zákazníkom a spoločnosťou Devanlay a
oprávňuje spoločnosť Devanlay na jeho bezplatné používanie v súlade s týmito
pravidlami;
d. súhlasí
s vytvorením odvodených diel v zmysle zákona o autorskom práve a právach
súvisiacich s autorským právom.
3. V
súvislosti s elektronickými službami uvedenými v článku 10 nie je zákazník
oprávnený zverejňovať:
a. osobné
údaje tretích strán a prenášať fotografie tretích strán bez ich
predchádzajúceho zákonného súhlasu
b. reklamy
a/alebo propagačného obsahu.
4. Spoločnosť
Devanlay priebežne nekontroluje zverejňovaný obsah.
5. V
prípade, že sa zákazník, iná osoba alebo subjekt domnieva, že obsah zverejnený
v internetovom obchode porušuje jeho práva, osobnostné práva, dobré mravy,
city, morálku, presvedčenie, zásady čestnej hospodárskej súťaže, know-how,
zákonom chránené tajomstvá alebo povinnosti, je povinný informovať spoločnosť
Devanlay o údajnom porušení. Po prijatí oznámenia spoločnosť Devanlay prijme
opatrenia na odstránenie porušujúceho obsahu z internetového obchodu.
6. Spoločnosť
Devanlay zodpovedá za obsah poskytnutý zákazníkom len v prípade, ak bola
spoločnosť Devanlay informovaná o možnom porušení práv, ako je uvedené vyššie.
7. Počas
používania elektronických služieb uvedených v článku 10 zákazník nesmie
sprístupniť obsah, ktorý by mohol najmä:
a. byť
urážlivé alebo výhražné pre ostatných, obsahovať slovnú zásobu, ktorá porušuje
dobré mravy (napr. používaním vulgarizmov alebo výrazov, ktoré sa bežne
považujú za urážlivé);
b. porušovať
akékoľvek práva tretích strán vrátane práv súvisiacich s ochranou autorských
práv a práv súvisiacich s autorským právom, ochranou práv priemyselného
vlastníctva, obchodného tajomstva alebo súvisiacich s povinnosťami
mlčanlivosti;
c. boli
zverejnené so zlým úmyslom;
d. sú
v rozpore so záujmami spoločnosti Devanlay;
e. inak
porušovať ustanovenia týchto Predpisov, dobré mravy, platné právne predpisy,
spoločenské alebo morálne normy.
8. Ak
spoločnosť Devanlay dostane oznámenie, že obsah porušuje osobné práva, dobré
mravy, city, morálku, presvedčenie, zásady čestnej hospodárskej súťaže,
know-how, právne tajomstvo alebo povinnosti, spoločnosť Devanlay si vyhradzuje
právo upraviť alebo vymazať obsah zverejnený zákazníkmi v rámci používania
elektronických služieb opísaných v článku 10.
9. Zákazník
oprávňuje spoločnosť Devanlay na bezplatné používanie obsahu zverejneného
zákazníkom na webovej stránke internetového obchodu.
Článok 12 - Záverečné
ustanovenia
1. Spoločnosť
Devanlay zodpovedá za nesplnenie alebo nesprávne splnenie kúpnej zmluvy alebo zmluvy
o poskytovaní elektronických služieb uvedených v článku 10, avšak v prípade
zmlúv uzatvorených so zákazníkmi, ktorí sú podnikatelia, t. j. fyzické osoby,
právnické osoby alebo organizačné zložky, ktoré nie sú právnickými osobami,
ktorým zákon priznáva spôsobilosť na právne úkony, vykonávajúce podnikateľskú
alebo zárobkovú činnosť vo vlastnom mene, spoločnosť Devanlay zodpovedá len v
prípade úmyselného spôsobenia škody a v rozsahu skutočnej škody, ktorá vznikla
zákazníkovi, ktorý je podnikateľ.
2. Obsah
Predpisov je možné kedykoľvek zaznamenať vytlačením, uložením na nosič alebo
stiahnutím z Internetového obchodu.
3. V
prípade sporu, ktorý vznikne v súvislosti s uzatvorenou kúpnou zmluvou alebo
zmluvou o poskytovaní elektronických služieb uvedenou v článku 10, sa zmluvné
strany budú snažiť spor vyriešiť zmierom. Na riešenie všetkých sporov
vyplývajúcich z týchto Predpisov sa vzťahuje poľské právo.
4. Spoločnosť
Devanlay si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tento Predpis. O všetkých zmenách
bude zákazník informovaný zaslaním príslušnej správy na adresu www.lacoste.sk.
Zákazníci, ktorí si vytvorili zákaznícky účet, budú informovaní o zmene
Predpisov a o možnosti ich akceptovania pri prvom prihlásení do internetového
obchodu, a to odo dňa nadobudnutia účinnosti nových Predpisov. Neakceptovanie
Predpisov sa rovná ukončeniu zmluvy o poskytovaní služieb elektronickými
prostriedkami.
5. Kúpna
zmluva a zmluvy o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami uvedené v
článku 10 sa uzatvárajú v poľskom jazyku.
6. Spoločnosť
Devanlay informuje zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, o možnosti využiť
mimosúdne spôsoby vybavovania reklamácií a uplatňovania nárokov.
Zásady prístupu k týmto postupom sú k dispozícii v kanceláriách alebo na
webových stránkach subjektov oprávnených na mimosúdne riešenie sporov. Môžu to
byť najmä advokáti spotrebiteľov alebo vojvodské inšpektoráty obchodnej
inšpekcie, ktorých zoznam je dostupný na webovej stránke Úradu pre hospodársku
súťaž a ochranu spotrebiteľa. Môžu to byť najmä advokáti spotrebiteľov alebo
vojvodské inšpektoráty obchodnej inšpekcie, ktorých zoznam je k dispozícii na
webovej stránke Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa. Spoločnosť
Devanlay informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ existuje
platforma internetového systému riešenia sporov medzi spotrebiteľmi a
podnikateľmi na úrovni EÚ.
7. Zásady
ochrany osobných údajov sú neoddeliteľnou súčasťou týchto pravidiel.
8. Nariadenia
nadobúdajú účinnosť dňa 01. 02. 2024.